22 Σεπ 2010

Περιμένοντας τον Γκοντό


Κανονικά έπρεπε να κρατούσα το όπλο μου και να κυρήττω την Επανάσταση. Μα κοίτα πόσα πράγματα έχω να κάνω και καθυστερώ. Έχω:
  • να τσακίσω τους οπορτουνιστές
  • να ξεμπροστιάσω τους ψευτοσοσιαλιστές
  • να τσακίσω τους οπορτουνιστές
  • να αναλύσω την διάσπαση της αριστεράς
  • να τσακίσω τους οπορτουνιστές
  • να ψηφίσω κκε
  • να τσακίσω τους οπορτουνιστές
  • να πάω στην πορεία
  • να τσακίσω τους οπορτουνιστές
  • να δω τζονυ βαβούρα και βασίλη παπακωνσταντίνου στο φεστιβάλ
  • να τσακίσω τους οπορτουνιστές
  • να φωνάξω για να φύγει από την ΑΕΚ ο προδότης
  • να τσακίσω τους οπορτουνιστές
  • να παντρευτώ
  • να τσακίσω τους οπορτουνιστές
  • να κάνω παιδιά
  • να τσακίσω τους οπορτουνιστές
  • να πεθάνω
  • να τσακ... ώπα. Δεν πρόλαβα σύντροφοι!
Η απόφαση του 248ου συνεδρίου του ΚΚΕ με την συμπαράσταση του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος θα είναι η Επανάσταση. Η κοινωνία είναι πια ώριμη, η ταξική συνείδηση πλειοψηφεία. Τίποτα τίποτα δεν μας σταματά.








4 σχόλια:

  1. Και να γράφεις πιο συχνά στο μπλοκ.
    Να σ' αφήνει μην τ' αφήνεις.

    Ζήτω η καθηκοντολογία. Βάλε πεντάχρονα πλάνα να την οργανώσεις και να τα προλάβεις όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααααααααααχ! ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χα.


    σοβαρά τώρα this plan makes total sense αλλά εγώ άλλο θέλω να ρωτήξω. μα καλά άεκ βρε αγόρι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @απολίθωμα, τιμή μου το πέρασμά σας από την κατατεθημένη ακαταλαβισιά μου σφε! όποτε θυμάμαι χαίρομαι εδώ..

    @δώρα ναι... ααααααααααχ!

    @κλιμεντίνη όλο μαζί είναι που μέικς σενς ποιήτρια, ως φιλότεχνο κορίτσι έπρεπε αμέσως να συλλάβεις την αισθητική επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή